Expoziția locală de la Gussago


Așa cum am spus deja, de la începutul anului fac parte din grupul Bonsai din Gussago (BS). Weekend-ul trecut, clubul nostru a organizat la sala căminului cultural din Gussago o expoziție de bonsai acompaniată cu una de fotografie. Pentru expoziție au fost compuse 13 tokonoma ce cuprindeau diferiți bonsai aleși în funcție de anotimpul în care ne aflăm, de perioada de preparare a exponatelor și de disponibilitatea participațiilor de a aduce copăceii. Expoziția în sine nu a avut parte de un flux foarte mare de vizitatori; pe lângă membrii clubului, rude sau prieteni, doar câte un curios pe ici, pe colo s-a aventurat înăuntrul sălii.

Duminică după-amiază am reușit sa trec să admir bonsaii colegiilor mei, să schimb câteva opinii cu cei prezenți și să fac niște fotografii. Din păcate, nu am participat cu niciun exemplar personal, asta pentru că sunt abia la început, iar copacii pe care îi am sunt încă în etapa de „educare”. Sper ca pe viitor să reușesc să ajung la nivelul colegiilor mei și să particip activ la expozițiile locale și regionale organizate de cluburile bonsai din zonă.

Mai jos găsiți exemplarele expuse, majoritatea fiind conifere, însoțite de plante de companie sau suiseki. Aproape fiecare din bonsaii prezenți la expoziție pot fi îmbunătăți însă, chiar dacă sunt încălcate anumite reguli în arta bonsai, trebuie apreciată și respectată viziunea autorului.

Un gând despre &8222;Expoziția locală de la Gussago&8221;

Lasă un răspuns

